План самоосвіти директора школи та вчителя української мови
Індивідуальний план роботи
директора школи
під час дистанційного
навчання
з 27.04.20р. по
08.05.20р.
№
з/п
Дата
Час роботи
Напрям діяльності
Зміст роботи
1
27.04.20
2 год
Організаційно-методична
Створення Google-календаря «Індивідуальний план», внесення заходів в
застосунок «Google-календар», налаштування нагадувань
1 год
Просвіта
Наповнення
професійного блогу
1 год
Організаційно-методична
Вебінар
з впровадження інформаційно-комунікаційної автоматизованої системи
"Єдина Школа" (блок "Дистанційна освіта.
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару «Розвиток уяви в різні вікові періоди.
Практикум»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн
режимі за тематикою звернень (за запитом)
2
28.04.20
2 год
Організаційно-методична
Робота з документацією директора школи
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару № 3 «Що таке прикладний аналіз поведінки
(АВА) з використанням АДК»
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару «Метафоричні карти для
початківців та продвинутих»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн
режимі за тематикою звернень (за запитом)
3
29.04.20
2 год
Діагностична робота
Підготовка форми для
опитування педагогів «Школа, в якій я навчаю»
2 год
Самоосвіта
Оглядовий
освітній серіал
«Цифрові навички для вчителів» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару
«Підвищуємо
кваліфікацію онлайн»
1 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару
«Метафоричні карти
для початківців та
продвинутих»
1 год
Консультаційна робота
Консультування всіх
учасників
освітнього процесу в телефонному
та онлайн режимі за
тематикою звернень (за запитом)
4
30.04.20
2 год
Організаційно-методична
Робота з документацією
2 год
Самоосвіта
Оглядовий
освітній серіал
«Цифрові навички для вчителів» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
2 год
Організаційно-методична
Віртуальна педрада
видавництва «Ранок»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн
режимі за тематикою звернень (за запитом)
5
04.05.20
2 год
Діагностична робота
Підготовка форми для опитування батьків «Школа, в якій
навчається моя дитина (діти)»
2 год
Просвіта
Наповнення
професійного блогу
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару
«Навчитись вчитися:
мислення зростання –
основа розвитку учнів»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх
учасників
освітнього процесу в телефонному
та онлайн режимі за тематикою звернень (за
запитом)
6
05.05.20
2 год
Організаційно-методична
Робота з документацією
2 год
Самоосвіта
Оглядовий
освітній серіал
«Цифрові навички
для вчителів» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару № 4
«Альтернативна та додаткова комунікація: можливості для розвитку автономії
дітей і дорослих людей з інвалідністю»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх
учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою
звернень (за запитом)
7
06.05.20
2 год
Самоосвіта
Онлайн-курс «Вступ до
медіації»
2 год
Діагностична робота
Підготовка форми для
опитування школярів «Моя школа»
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару «Особистий професійний блог вчителя:
дизайн, контент, просування»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників
освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за
запитом)
8
07.05.20
2 год
Організаційно-методична
Робота з документацією
2 год
Організаційно-методична
Віртуальна педрада
видавництва «Ранок»
2 год
Діагностична
Підготовка форми для
опитування школярів «Мої успіхи та емоційний стан під час дистанційного
навчання»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх
учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою
звернень (за запитом)
10
08.05.20
2 год
Самоосвіта
Онлайн-курс «Вступ до
медіації»
2 год
Просвіта
Підготовка та
розміщення матеріалів для учнів 8-9 класів на професійному блозі «Вміння
адекватно оцінювати себе. Сильні та слабкі сторони власної особистості»
2 год
Організаційно-методична
Аналітичний звіт про
роботу психолога протягом карантину
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх
учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою
звернень (за запитом)
Індивідуальний план
роботи вчителя
української мови та
літератури
під час карантину (27.
04 – 8 .05. 2020)
№ з/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
1
27. 04
1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на
виконання навчального плану.
2.Пошук і розробка завдань для учнів на період карантину.
3.Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: «Розвиток уяви в різні
вікові періоди. Практикум.»
9. 00 – 11.00
11.00 – 13.30
13.30 – 14.30
2
28. 04
1. Робота з документацією. Корекція календарно-тематичного планування.
2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання
учнів 6 го класу з української мови .
3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи
Онлайн.
4. Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: « Практичні поради
щодо організації дистанційного навчання під час карантину»
5. Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з.
9. 00 – 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
Протягом дня
3
29. 04
1. Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань.
2. Виготовлення і підбір матеріалів з української мови
для учнів 6 класу.
3. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок».
4. Ознайомлення з
різними онлайн-платформами для дистанційного навчання учнів. 5.Індивідуальне
консультування учнів щодо виконання д/з.
9. 00 – 11. 00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 15.00
Протягом дня
4
30. 04
1. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання
учнів 6 го класу класів з української мови та
літератури.
2. Розробка тестових завдань з української
мови та літератури для учнів 6-го класу.
3. Участь
у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: «Створення та ведення блогу на
платформі Всеосвіта».
4.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з
9.00 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00 – 15.00
Протягом дня
5
4. 05
1. Підбір відеоуроків для перегляду
учнями.
2. Опрацювання фахової
літератури, систематизація інтернет-матеріалів.
3. Розробка тестових завдань з української мови та літератури
для учнів 7 класу.
4. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок».
9. 00 – 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
6
5.05
1. Підбір завдань та
відеороликів відповідно до тем. 2. Розробка та розсилка
завдань для дистанційного навчання учнів 6класів з української мови .
3.Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн
4. Розробка тестових завдань з української мови для учнів 6
класу.
5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з
9.00 – 10.00
10.00 – 13.00
13.00 – 14.00
14.00 – 16.00
Протягом дня
7
6.05
1.Перегляд новин, які стосуються освітнього процесу.
2. Опрацювання фахової літератури, систематизація
інтернет-матеріалів..
3. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок».
4.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань.
5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з
9. 00 – 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
Протягом дня
8
7.05
1. Створення інтерактивних завдань для
виконання
учнями. 2.
2.Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6-х
класів з української мови
3.Обмін досвідом
з колегами щодо дистанційного навчання учнів в
онлайн-чаті
4.Індивідуальне
консультування учнів щодо виконання д/з.
9. 00 – 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
Протягом дня
9
8.05
1. Перегляд уроків
Всеукраїнської школи Онлайн
2. Створення й розміщення коротких конспектів з тем, інтерактивних
вправ, консультування учнів в онлайн-режимі
3.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань.
4. Поновлення папки самоосвіти 5.Діяльність на платформі
«Всеосвіта».
9.00 – 10.00
10.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 15.00
Індивідуальний план роботи
директора школи
під час дистанційного
навчання
з 27.04.20р. по
08.05.20р.
№
з/п
|
Дата
|
Час роботи
|
Напрям діяльності
|
Зміст роботи
|
1
|
27.04.20
|
2 год
|
Організаційно-методична
|
Створення Google-календаря «Індивідуальний план», внесення заходів в
застосунок «Google-календар», налаштування нагадувань
|
1 год
|
Просвіта
|
Наповнення
професійного блогу
|
||
1 год
|
Організаційно-методична
|
Вебінар
з впровадження інформаційно-комунікаційної автоматизованої системи
"Єдина Школа" (блок "Дистанційна освіта.
|
||
2 год
|
Організаційно-методична
|
Перегляд вебінару «Розвиток уяви в різні вікові періоди.
Практикум»
|
||
2 год
|
Консультаційна робота
|
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн
режимі за тематикою звернень (за запитом)
|
||
2
|
28.04.20
|
2 год
|
Організаційно-методична
|
Робота з документацією директора школи
|
2 год
|
Організаційно-методична
|
Перегляд вебінару № 3 «Що таке прикладний аналіз поведінки
(АВА) з використанням АДК»
|
||
2 год
|
Організаційно-методична
|
Перегляд вебінару «Метафоричні карти для
початківців та продвинутих»
|
||
2 год
|
Консультаційна робота
|
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн
режимі за тематикою звернень (за запитом)
|
||
3
|
29.04.20
|
2 год
|
Діагностична робота
|
Підготовка форми для
опитування педагогів «Школа, в якій я навчаю»
|
2 год
|
Самоосвіта
|
Оглядовий
освітній серіал
«Цифрові навички для вчителів» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
|
||
2 год
|
Організаційно-методична
|
Перегляд вебінару
«Підвищуємо
кваліфікацію онлайн»
|
||
1 год
|
Організаційно-методична
|
Перегляд вебінару
«Метафоричні карти
для початківців та
продвинутих»
|
||
1 год
|
Консультаційна робота
|
Консультування всіх
учасників
освітнього процесу в телефонному
та онлайн режимі за
тематикою звернень (за запитом)
|
||
4
|
30.04.20
|
2 год
|
Організаційно-методична
|
Робота з документацією
|
2 год
|
Самоосвіта
|
Оглядовий
освітній серіал
«Цифрові навички для вчителів» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
|
||
2 год
|
Організаційно-методична
|
Віртуальна педрада
видавництва «Ранок»
|
||
2 год
|
Консультаційна робота
|
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн
режимі за тематикою звернень (за запитом)
|
||
5
|
04.05.20
|
2 год
|
Діагностична робота
|
Підготовка форми для опитування батьків «Школа, в якій
навчається моя дитина (діти)»
|
2 год
|
Просвіта
|
Наповнення
професійного блогу
|
||
2 год
|
Організаційно-методична
|
Перегляд вебінару
«Навчитись вчитися:
мислення зростання –
основа розвитку учнів»
|
||
2 год
|
Консультаційна робота
|
Консультування всіх
учасників
освітнього процесу в телефонному
та онлайн режимі за тематикою звернень (за
запитом)
|
||
6
|
05.05.20
|
2 год
|
Організаційно-методична
|
Робота з документацією
|
2 год
|
Самоосвіта
|
Оглядовий
освітній серіал
«Цифрові навички
для вчителів» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
|
||
2 год
|
Організаційно-методична
|
Перегляд вебінару № 4
«Альтернативна та додаткова комунікація: можливості для розвитку автономії
дітей і дорослих людей з інвалідністю»
|
||
2 год
|
Консультаційна робота
|
Консультування всіх
учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою
звернень (за запитом)
|
||
7
|
06.05.20
|
2 год
|
Самоосвіта
|
Онлайн-курс «Вступ до
медіації»
|
2 год
|
Діагностична робота
|
Підготовка форми для
опитування школярів «Моя школа»
|
||
2 год
|
Організаційно-методична
|
Перегляд вебінару «Особистий професійний блог вчителя:
дизайн, контент, просування»
|
||
2 год
|
Консультаційна робота
|
Консультування всіх учасників
освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за
запитом)
|
||
8
|
07.05.20
|
2 год
|
Організаційно-методична
|
Робота з документацією
|
2 год
|
Організаційно-методична
|
Віртуальна педрада
видавництва «Ранок»
|
||
2 год
|
Діагностична
|
Підготовка форми для
опитування школярів «Мої успіхи та емоційний стан під час дистанційного
навчання»
|
||
2 год
|
Консультаційна робота
|
Консультування всіх
учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою
звернень (за запитом)
|
||
10
|
08.05.20
|
2 год
|
Самоосвіта
|
Онлайн-курс «Вступ до
медіації»
|
2 год
|
Просвіта
|
Підготовка та
розміщення матеріалів для учнів 8-9 класів на професійному блозі «Вміння
адекватно оцінювати себе. Сильні та слабкі сторони власної особистості»
|
||
2 год
|
Організаційно-методична
|
Аналітичний звіт про
роботу психолога протягом карантину
|
||
2 год
|
Консультаційна робота
|
Консультування всіх
учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою
звернень (за запитом)
|
Індивідуальний план
роботи вчителя
української мови та
літератури
під час карантину (27.
04 – 8 .05. 2020)
№ з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
1
|
27. 04
|
1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на
виконання навчального плану.
2.Пошук і розробка завдань для учнів на період карантину.
3.Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: «Розвиток уяви в різні
вікові періоди. Практикум.»
|
9. 00 – 11.00
11.00 – 13.30
13.30 – 14.30
|
2
|
28. 04
|
1. Робота з документацією. Корекція календарно-тематичного планування.
2. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання
учнів 6 го класу з української мови .
3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи
Онлайн.
4. Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: « Практичні поради
щодо організації дистанційного навчання під час карантину»
5. Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з.
|
9. 00 – 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
Протягом дня
|
3
|
29. 04
|
1. Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань.
2. Виготовлення і підбір матеріалів з української мови
для учнів 6 класу.
3. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок».
4. Ознайомлення з
різними онлайн-платформами для дистанційного навчання учнів. 5.Індивідуальне
консультування учнів щодо виконання д/з.
|
9. 00 – 11. 00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 15.00
Протягом дня
|
4
|
30. 04
|
1. Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання
учнів 6 го класу класів з української мови та
літератури.
2. Розробка тестових завдань з української
мови та літератури для учнів 6-го класу.
3. Участь
у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: «Створення та ведення блогу на
платформі Всеосвіта».
4.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з
|
9.00 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00 – 15.00
Протягом дня
|
5
|
4. 05
|
1. Підбір відеоуроків для перегляду
учнями.
2. Опрацювання фахової
літератури, систематизація інтернет-матеріалів.
3. Розробка тестових завдань з української мови та літератури
для учнів 7 класу.
4. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок».
|
9. 00 – 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
|
6
|
5.05
|
1. Підбір завдань та
відеороликів відповідно до тем. 2. Розробка та розсилка
завдань для дистанційного навчання учнів 6класів з української мови .
3.Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн
4. Розробка тестових завдань з української мови для учнів 6
класу.
5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з
|
9.00 – 10.00
10.00 – 13.00
13.00 – 14.00
14.00 – 16.00
Протягом дня
|
7
|
6.05
|
1.Перегляд новин, які стосуються освітнього процесу.
2. Опрацювання фахової літератури, систематизація
інтернет-матеріалів..
3. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок».
4.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань.
5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з
|
9. 00 – 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
Протягом дня
|
8
|
7.05
|
1. Створення інтерактивних завдань для
виконання
учнями. 2.
2.Розробка та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6-х
класів з української мови
3.Обмін досвідом
з колегами щодо дистанційного навчання учнів в
онлайн-чаті
4.Індивідуальне
консультування учнів щодо виконання д/з.
|
9. 00 – 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
14.00 – 16.00
Протягом дня
|
9
|
8.05
|
1. Перегляд уроків
Всеукраїнської школи Онлайн
2. Створення й розміщення коротких конспектів з тем, інтерактивних
вправ, консультування учнів в онлайн-режимі
3.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань.
4. Поновлення папки самоосвіти 5.Діяльність на платформі
«Всеосвіта».
|
9.00 – 10.00
10.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 15.00
|
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ТА САМООСВІТИ
директора школи та вчителя української мови
Снитко Світлани Віталіївни
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
у період з 06.04.2020 по 24.04.2020
Снитко Світлани Віталіївни
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
|
1
|
06.04.
2020
|
1. Ознайомлення з новими нормативними
документами (постанова КМУ України від 25.03.2020 року № 239
" Про зміни до
деяких законодавчих актів "
2. Робота зі
шкільною документацією:
- накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти, накази по школі;
3. Інформування
вчителів про продовження карантину та продовження дистанційного навчання, відповідно до постанови КМУ№ 239 від 25.04.2020 року з 06.04. по 24.04.2020
4. Оновлення інформації на сторінках
сайту школи та групи школи у Facebook.
5. Складання індивідуального плану
роботи під час карантину
6. Опрацювання фахової
літератури.
Перегляд
онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Співпраця фахівців
та батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади
ефективної роботи».
|
8.30 – 10.30
10.30 –
11.30
11.30 –
12.00
12.00 –
13.00
13.00 –
14.30
14.30 –
17.00
|
|
2
|
07.04
2020
|
1. Робота
з учителями-предметниками:
- Консультації
з питання організації учбового процесу для учнів під час карантину в дистанційному форматі у Viber та Google Клас.
2. Самоосвіта
-
Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Медіаграмотність
для освітян».
-
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня з предмету управління школою
3.
Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та
онлайн режимі.
4.
Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу
для учнів та батьків.
5. Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
6. Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету українська мова та народознавство згідно
розкладу уроків у Viber
та Google ClassRoom
7. Робота з техперсоналом по дезинфекції приміщення
школи.
|
9.00 – 10.30
10.30 –
11.30
11.30 –
12.00
12.00 –
14.00
14.00 -
16.00
16.00 –
17.00
|
|
3
|
08.04.
2020
|
1. Робота
з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів
відділу освіти)
2. Робота
з педколективом:
- Обговорення в дистанційному форматі результатів впровадження дистанційного
навчання в навчальний процес.
- Обговорення
зауважень та пропозицй.
3.
Створення закритих груп у сервісі Google ClassRoom. для вивчення української мови в 6 б класі.
4. Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
5. Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету народознавство для учнів 5-9 класів згідно
розкладу уроків у сервісі Google ClassRoom.
6. Благоустрій шкільного подвір’я
|
8.30 – 9.30
9.30 – 11.00
11.00 –
12.00
12.00 – 14.00
14.00 –
15.00
15.00-17.00
|
|
4
|
08.04.
2020
|
1. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Індивідуальні
консультації для учнів 6-б класу в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Viber та Google
ClassRoom.
3. Надання
консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення
навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками
освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
4. Збір
виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
5. Самоосвіта:
- Підвищення
професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити:
спільнота освітян»
-
Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Медіаграмотність
для освітян».
-
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня з предмету управління школою
|
8.30 –
9.30
9.30 –
10.30
10.30 –
12.00
12.00 –
14.00
Протягом
дня
14.00 –
17.00
|
|
5
|
09.04
2020
|
1. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету українська мова для учнів 6б класу
та предмету народознавство для учнів 5-9 класу згідно розкладу уроків у Viber та Facebook.
3 Збір
виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та
батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах
5. Самоосвіта:
- Підвищення
професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок»
|
8.30 – 9.30
9.30 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00 – 15.00
Протягом дня
15.00 –
17.00
|
|
6
|
10.04.
2020
|
1. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Робота
з педколективом:
- аналіз
індивідуальних планів роботи вчителів дистанційно.
3.
Перегляд сайтів і блогів учителів
4. Збір
виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
5. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та
батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
6. Самоосвіта:
- Перегляд
онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Робота в класах НУШ».
-
Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті
закладу для учнів та батьків.
7. Робота з техперсоналом: кометичний рмонт каб № 9
|
8.30 – 9.30
9.30
-11.00
11.00-13.00
13.00 – 14.00
Протягом дня
14.00 –
15.00
15.00-17.00
|
|
13.04.
2020
|
1. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2. Внесення
коректив до табеля та графіка робочого часу технічних працівників.
3. Збір
виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та
батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
5. Самоосвіта:
- Підвищення професійної
майстерності шляхом проходження курсу на платформі https://www.ed-era.com/ «Українська мова»
- Дистанційна робота з педколективом:
6. Робота з техперсоналом по косметичному ремонту приміщення
школи
|
8.30 – 9.30
9.30 – 10.00
10.00 –
11.30
Протягом дня
11.30 –
12.30
12.30 – 14.30
14.30 –
17.00
|
||
8
|
14.04
2020
|
1. Робота
зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2. Надання
консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо організації
дистанційного навчання на освітній платформі на сервісі Google ClassRoom.
3. Самоосвіта:
- Участь
у вебінарі на Facebook-сторінці
НУШ, щодо організації дистанційного навчання.
-. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення
матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.
4. Дистанційні консультації для педагогів, батьків
та учнів в телефонному та онлайн
режимі.
45. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній
платформі «Всеосвіта» з теми: «Підліткова депресія. Причини виникнення та
алгоритми подолання».
6. Збір
виконаних завдань учнів та виставлення оцінок.
7. Робота
з техперсоналом на шкільному подвір’ї. Благоустрій.
|
8.30 – 9.30
9.30 – 12.00
12.00-13.00
13.00 –
15.00
15.00 – 17.00
Протягом
дня
|
|
9
|
15.04
2020
|
1. Робота зі
шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету управління школою.
3.
Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та
онлайн- режимі.
4. Надання консультативної допомоги
педагогічним працівникам .
5. Збір виконаних завдань
учнів та виставлення оцінок.
6. Самоосвіта:
-Проходження
курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної
безпеки».
.-
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Булінг в
освітньому середовищі: як розпізнати та як діяти».
|
8.30 –
9.30
9.30 –
10.30
10.30 –
11.30
12.30 –
14.00
14.00 –
15.00
15.00 –
17.00
|
|
10
|
16.04
2020
|
1. Робота зі шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Підготовка і розміщення матеріалів
з предмету укр мова згідно розкладу
уроків на сервісу Google ClassRoom.
3. Збір виконаних завдань
учнів та виставлення оцінок.
4. Дистанційні
індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі
та в соціальних мережах
5. Самоосвіта:
- Пошукова робота в мережі Інтернат.
Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.
- Проходження курсів на освітній
платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки».
|
8.30 – 9.30
9.30 – 11.30
11.30 – 13.30
Потягом
дня
18.00 –
19.30
|
|
11
|
17.04
2020
|
1. Робота зі
шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2. Надання консультативної допомоги
педагогічним працівникам , щодо організації дистанційного навчання на
освітній платформі на
порталі «E-schools».
3 Дистанційні консультації для
педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.
4.
Самоосвіта.
- Перегляд
онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Розвиток
стресостійкості у дітей: ігри та прийоми».
5. Дистанційні
індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі
та в соціальних мережах .
6.
Благоустрій шкільного подвіря
|
8.30 – 9.30
9.30 – 11.00
11.00 – 13.00
13.00 – 15.00
Протягом дня
15.00-17.00
|
|
12
|
21.04
2020
|
1. Робота зі
шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2. Збір виконаних завдань
учнів та виставлення оцінок.
3. Дистанційні
індивідуальні онлайн-консутації з учнями та батьками в телефоному режимі та в
соціальних мережах .
4. Самоосвіта:
- робота на сайті https://osvita.diia.gov.ua/ :перегляд освітнього фільму
«Цифрова грамотність державних службовців 1.0. на базі
інструментів Google» та проходження тестів
5. Робота
з техперсоналом по дезинфекції приміщень
6.
Перевірка сайтів та блогів учителів
|
8.30 – 9.30
9.30 – 11.00
Протягом дня
11.00 – 12.00
12.00 –
15.00
15.00-17.00
|
|
13
|
22.04
2020
|
1. Робота зі
шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2. Допомога педагогічним працівникам
щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
3. Оновлення інформації на сторінках
сайту школи.
4. Самоосвіта:
- робота на сайті МОН України та
перегляд освітнього сайту «Перерва», «Освіти.ua»
- робота на сайті https://osvita.diia.gov.ua/ :перегляд освітнього фільму
«Цифрова грамотність державних службовців 1.0. на базі
інструментів Google» та проходження тестів
5. Робота
по проведенню косметичного ремонту в деяких кабінетах
6. Робота
з техперсоналом по дезинфекції приміщень
|
8.30 –
11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
14.00-15.00
16.00-17.00
|
|
14
|
23.04
2020
|
1. Робота зі
шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2..Самоосвіта.
-Проходження курсів на освітній платформі
«Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки».
-Опрацювання
додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового
рівня з предмету управління школою.
3.
Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та
онлайн режимі.
4.
Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу
для учнів та батьків.
|
8.30 –
10.30
10.30-13.30
13.30-14.45
14.45-16.30
16.30-17.00
|
|
24.04 2020
|
1. Робота зі
шкільною документацією
накази,
звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2.
Проведення заняття з української мови для учнів 6б класу
3. Самоосвіта:
- робота на сайті https://osvita.diia.gov.ua/:перегляд освітнього
фільму «Цифрова грамотність державних службовців 1.0. на базі
інструментів Google» та проходження тестів
- проходження курсу «Коронавірусна
інфекція: факти проти паніки» на сайті https://prometheus.org.ua/ робота на сайті https://osvita.diia.gov.ua/
4. Робота
з техперсоналом
|
8.30 –
10.00
10.00-10.30
10.00-13.00
15.00-16.00
16.00-17.00
|
Індивідуальний план роботи під час карантину
(12.03.2020 – 03.04.2020 року директора школиСНИТКО СВІТЛАНИ ВІТАЛІЇВНИ
12.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
- накази, звіти згідно
листів-інформаторів відділу освіти)
- Накази згідно циклограми роботи директора
2. Педагогічна рада «Про дистанційне
навчання»
3.Складання плану роботи директора школи
під час карантину
4. Індивідуальні консультації для
відділів
шкільного самоврядування в онлайн режимі
(запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.
13.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
- накази, звіти згідно
листів-інформаторів відділу освіти)
- Накази згідно циклограми роботи директора
2. Розробка завдань для учнів 6 класів з предмету українська мова
3. Онлайн консультації з учнями,
вчителями та батьками з питань
дистанційного навчання.
16.03.2020
1.Робота з поштою та шкільною
документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Опрацювання фахової літератури.
3. Складання тижневого плану роботи
директора.
17.03.2020
1.Робота з поштою та шкільною
документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Індивідуальні консультації в онлайн
режимі
Учнями, вчителями, батьками (за запитом)
в дистанційному форматі Classroom, Viber.
18.03.2020
1.Робота з поштою та шкільною
документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Онлайн консультація з учнями 5 – 11
класів по підготовці та виконанню домашніх завдань
3. Перевірка виконаних учнівських робіт
19.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
- накази, звіти згідно
листів-інформаторів відділу освіти)
- Накази згідно циклограми роботи директора
2. Підвищення професійної майстерності
шляхом перегляду вебінару «Створення онлайнового
освітнього середовища під час карантинних заходів»
3. Опрацювання фахової літератури.
4. Індивідуальні консультації в онлайн
режимі
Учнями, вчителями , батьками (за
запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.
20.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
- накази, звіти згідно
листів-інформаторів відділу освіти)
- Накази згідно циклограми роботи директора
2. Робота з класними керівниками:
3. Консультації для класних керівників з
питання організації виховної та
навчальної роботи для вчителів під час весняних канікул в дистанційному форматі у
Viber.
4. Самоосвіта (вивчення інтернет
простору для саморозвитку).
23.03.2020
1.Робота з поштою та шкільною
документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Робота з педколективом:
· Обговорення кандидатур
учнів-претендентів для безкоштовного оздоровлення та відпочинку влітку у
дистанційному форматі Viber.
3. Підвищення професійної майстерності
шляхом перегляду освітнього сайту НУШ «Технічні особливості організації
дистанційного навчання»
4. Складання тижневого плану роботи
директора .
5. Перегляд вебінару « Управлінська
діяльність» на сайті «На урок»
24.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів
відділу освіти)
2. Підготовка та підбір матеріалів до
запланованих керівних заходів у квітні.
3. Перевірка ведення класних журналів .
4. Дистанційні індивідуальні
онлайн-консультації класним керівникам (за запитом) в Instagram, Viber.
25.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів
відділу освіти)
2. Систематизація документів в папці по
травматизму
3. Підвищення професійної майстерності
шляхом ознайомлення з новою освітньої платформою для створення та проведення
онлайн уроків Proficonf.com
4. Індивідуальні консультації в онлайн
режимі
Учнями, вчителями, батьками (за запитом)
в дистанційному форматі Classroom, Viber.
5. Попереднє комплектування на 2020-2021
н.р.
26.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів
відділу освіти)
2. Робота з документами директора.
3. Систематизація документів в папці з
охорони праці.
4. Підвищення професійної майстерності
шляхом ознайомлення з 5 популярними платформами для онлайн викладання.
5. Індивідуальні консультації в онлайн
режимі
Учням, вчителям, батькам (за запитом) в
дистанційному форматі Instagram, Viber.
27.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів
відділу освіти).
2. Перевірка ведення класних журналів
вчителів 5-6 класів ( виконання програм)
3. Опрацювання фахової літератури.
4. Індивідуальні консультації в онлайн
режимі
учням і класним керівникам (за запитом)
в дистанційному форматі Instagram, Viber.
5. Попереднє комплектування на 2020-2021
н.р.
30.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів
відділу освіти).
2. Перевірка ведення класних журналів
вчителів 7-11 класів ( виконання програм)
3. Підготовка та вдосконалення матеріалів
до запланованої педради у квітні.
4. Індивідуальні консультації для
відділів
шкільного самоврядування в онлайн режимі
(за запитом) дистанційному форматі Instagram.
5. Робота з документацією.
6. Опрацювання фахової літератури.
7. Підвищення професійної майстерності
шляхом ознайомлення з новою освітньою платформою для створення та проведення
онлайн уроків. ZOOM
8. Індивідуальні консультації в онлайн
режимі
учням , вчителям, батькам (за запитом) в
Instagram, Viber.
9. Попереднє комплектування на 2020-2021
н.р.
31.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів
відділу освіти)
2. Залучення вчителів школи до
проведення міських відеоуроків на 34 каналі.
3. Самоосвіта (вивчення інтернет
простору для саморозвитку). Сайт:«На Урок»
4. Індивідуальні консультації в онлайн
режимі
учням, вчителям, батькам (за запитом) в
Instagram, Viber.
01.04.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів
відділу освіти)
2. Складання проєктів наказів на квітень місяць.
3. Робота з самоосвіти, накопичення
методичних матеріалів.
4. Опрацювання фахової літератури.
5. Самоосвітня робота в мережі Інтернет
на сайті https://prometheus.org.ua/
6. Індивідуальні консультації в онлайн
режимі
учням , вчителям , батькам (за запитом)
в Instagram, Viber.
02.04.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів
відділу освіти).
3. Складання проєктів наказів на квітень місяць.
4. Систематизація документів в папці з кадрових питань.
5. Підвищення професійної майстерності
шляхом перегляду освітнього сайту «На флешку».
6. Індивідуальні консультації в онлайн
режимі
учням , вчителям, батькам (за запитом) в
Instagram, Viber.
03.04.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів
відділу освіти).
2. Робота в папці з
календарно-тематичного планування.
3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет
на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва»
4. Індивідуальні консультації в онлайн
режимі
учням , вчителям , батькам (за запитом)
в Instagram, Viber.
Індивідуальний план роботи вчителя української літературиз 16.03 по 24.04.2020 року
№ п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
17.03.20
|
1. Оформлення відео уроку для 6 класу
2. Складання індивідуального плану роботи на період карантину.
|
9.00 – 10.00
| |
19.03.20
|
1. Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій щодо навчання учнів у період карантину.
2. Оформлення відеоуроку для учнів 6б класу
3. Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з (в телефонному режимі, соціальній мережі Viber).
|
9.00 – 10.00
| |
20.03.20
|
1. Оформлення відеоуроків для учнів 6 класу.
2. Консультування учнів, батьків у телефонному режимі.
|
9.00 – 11.00
| |
31.03.20
|
1.Оформлення відео уроку для учнів 6- класу.
|
9.00 – 10.00
| |
02.04.20
|
1. Оформлення відео уроку з української літератури для 6-б класу.
2. Консультування учнів, батьків у телефонному режимі.
|
9.00 – 10.00
Протягом дня
| |
03.04.20
|
1. Оформлення відеоуроків з української літератури для учнів 6-б класу
2. Ознайомлення з різними онлайн-платформами для дистанційного навчання учнів.
|
9.00 – 11.00
| |
07.04.20
|
1. Оформлення відеоуроку для учнів 6-б класу.
|
9.00 – 10.00
| |
09.04.20
|
1. Оформлення відеоуроку для учнів 6-б класу.
|
9.00 – 10.00
| |
10.04.20
|
1. Оформлення відеоуроків для учнів 6-б класу.
|
9.00 – 11.00
| |
14.04.20
|
1. Оформлення відеоуроку для учнів 6-б класу.
|
9.00 – 10.00
| |
16.04.20
|
1. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями.
2. Оформлення відеоуроку для учнів 6-б класу.
|
9.00 – 10.00
| |
17.04.20
|
1. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.
2. Оформлення відеоуроків для учнів 6-б класу.
|
9.00 – 11.00
| |
21.04.20
|
1. Оформлення відеоуроку для учнів 6-б класу.
|
9.00 – 10.00
| |
23.04.20
|
1. Створення тестових завдань з української літератури для перевірки знань учнів.
2. Оформлення відеоуроку для учнів 6-б класу.
|
9.00 – 10.00
| |
24.04.20
|
1. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.
2. Оформлення відеоуроків для учнів 6-б,
|
9.00 – 11.00
|
Коментарі
Дописати коментар