План самоосвіти директора школи та вчителя української мови

Індивідуальний план роботи
директора школи
під час дистанційного навчання
з 27.04.20р. по 08.05.20р.

з/п
Дата
Час роботи
Напрям діяльності
Зміст роботи
1
27.04.20
2 год
Організаційно-методична
Створення Google-календаря «Індивідуальний план», внесення заходів в застосунок «Google-календар», налаштування нагадувань
1 год
Просвіта
Наповнення професійного блогу 
1 год
Організаційно-методична
Вебінар з впровадження інформаційно-комунікаційної автоматизованої системи "Єдина Школа" (блок "Дистанційна освіта.
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом)
2
28.04.20
2 год
Організаційно-методична
Робота з документацією директора школи
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару № 3 «Що таке прикладний аналіз поведінки (АВА) з використанням АДК»
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару «Метафоричні карти для початківців та продвинутих»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом)
3
29.04.20
2 год
Діагностична робота
Підготовка форми для опитування  педагогів «Школа, в якій я навчаю»
2 год
Самоосвіта
Оглядовий освітній серіал
 «Цифрові навички для вчителів» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv 
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару  
«Підвищуємо кваліфікацію онлайн»
1 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару  
«Метафоричні карти
для початківців та продвинутих»
1 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників
 освітнього процесу в телефонному
та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом)
4
30.04.20
2 год
Організаційно-методична
Робота з документацією
2 год
Самоосвіта
Оглядовий освітній серіал
 «Цифрові навички для вчителів» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv 
2 год
Організаційно-методична
Віртуальна педрада видавництва «Ранок»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом)
5
04.05.20
2 год
Діагностична робота
Підготовка форми для опитування батьків  «Школа, в якій навчається моя дитина (діти)»
2 год
Просвіта
Наповнення професійного блогу 
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару
«Навчитись вчитися:
мислення зростання – основа розвитку учнів»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників
 освітнього процесу в телефонному
 та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом)
6
05.05.20
2 год
Організаційно-методична
Робота з документацією
2 год
Самоосвіта
Оглядовий освітній серіал
«Цифрові навички для вчителів» https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv 
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару № 4 «Альтернативна та додаткова комунікація: можливості для розвитку автономії дітей і дорослих людей з інвалідністю»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом)
7
06.05.20
2 год
Самоосвіта
Онлайн-курс «Вступ до медіації»
2 год
Діагностична робота
Підготовка форми для опитування школярів «Моя школа»
2 год
Організаційно-методична
Перегляд вебінару «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом)
8
07.05.20
2 год
Організаційно-методична
Робота з документацією
2 год
Організаційно-методична
Віртуальна педрада видавництва «Ранок»
2 год
Діагностична
Підготовка форми для опитування школярів «Мої успіхи та емоційний стан під час дистанційного навчання»
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом)
10
08.05.20
2 год
Самоосвіта
Онлайн-курс «Вступ до медіації»
2 год
Просвіта
Підготовка та розміщення матеріалів для учнів 8-9 класів на професійному блозі «Вміння адекватно оцінювати себе. Сильні та слабкі сторони власної особистості»
2 год
Організаційно-методична
Аналітичний звіт про роботу психолога протягом карантину
2 год
Консультаційна робота
Консультування всіх учасників освітнього процесу в телефонному та онлайн режимі за тематикою звернень (за запитом)

Індивідуальний план роботи вчителя 
української мови та літератури
під час карантину (27. 04 – 8 .05. 2020)

№  з/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
1
27. 04
1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на виконання навчального плану.
2.Пошук і розробка завдань для учнів на період карантину.
3.Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум.»
9. 00 – 11.00


11.00 –  13.30

13.30 – 14.30
2
28. 04
1. Робота з документацією. Корекція календарно-тематичного планування.
2. Розробка  та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6 го класу з української мови .
3. Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн.       
4. Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: « Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» 
5. Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з.
9. 00 – 10. 00

10.00 – 12.00


12.00 – 14.00

14.00 – 16.00



Протягом дня
3
29. 04
1. Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань.
2. Виготовлення і підбір матеріалів з української мови для  учнів 6 класу.
3. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок».
4. Ознайомлення з різними онлайн-платформами для дистанційного навчання учнів.                                          5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з.
9. 00 – 11. 00

11.00 – 12.00

12.00 – 14.00


14.00 – 15.00


Протягом дня
4
30. 04
1. Розробка  та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6 го класу класів з української мови та літератури.                                        
   2. Розробка тестових завдань  з української мови та літератури для учнів 6-го класу.                                                                           
           3. Участь у вебінарі на платформі «Всеосвіта»: «Створення та ведення блогу на платформі Всеосвіта».
4.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з
9.00 – 11.00


11.00 – 13.00


13.00 – 15.00 


Протягом дня
5
4. 05
1. Підбір відеоуроків для перегляду учнями.                                                             
      2. Опрацювання фахової літератури, систематизація інтернет-матеріалів.
3. Розробка тестових завдань  з української мови та літератури для учнів 7 класу.                                                                                      
4. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок».
9. 00 – 10. 00

10.00 – 12.00

12.00 – 14.00


14.00 – 16.00
6
5.05
1. Підбір завдань та відеороликів відповідно до тем. 2. Розробка  та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6класів з української мови .
3.Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн
4. Розробка тестових завдань з української мови для учнів 6 класу.                                                              
  5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з
9.00 – 10.00

10.00 – 13.00


13.00 – 14.00

14.00 – 16.00


Протягом дня
7
6.05
1.Перегляд новин, які стосуються освітнього процесу.
2. Опрацювання фахової літератури, систематизація інтернет-матеріалів..
3. Самоосвіта на платформі «EdEra», «На Урок».
4.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань.
5.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з
9. 00 – 10. 00

10.00 – 12.00

12.00 – 14.00

14.00 – 16.00

Протягом дня
8
7.05
1. Створення інтерактивних завдань для виконання учнями.                                                                              2. 2.Розробка  та розсилка завдань для дистанційного навчання учнів 6-х класів з української мови               
 3.Обмін досвідом з колегами щодо дистанційного навчання учнів в онлайн-чаті                                                               
 4.Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з.
9. 00 – 10. 00

10.00 – 12.00


12.00 – 14.00


14.00 – 16.00


Протягом дня
9
8.05
1. Перегляд уроків Всеукраїнської школи Онлайн 
2. Створення й розміщення коротких конспектів з тем, інтерактивних вправ, консультування учнів в онлайн-режимі
3.Перевірка учнівських самостійних робіт, тестових завдань.
4. Поновлення папки самоосвіти 5.Діяльність на платформі «Всеосвіта».
9.00 – 10.00

10.00 – 11.00


11.00 – 12.00

12.00 – 13.00
13.00 – 15.00
     


ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ТА САМООСВІТИ

 директора школи  та вчителя української мови
Снитко Світлани Віталіївни
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
у період з 06.04.2020 по 24.04.2020

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи


1



06.04.
2020
1.      Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова КМУ України від 25.03.2020 року № 239
" Про зміни до деяких законодавчих актів "
2.         Робота зі шкільною  документацією:
-           накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти,  накази по школі;
                3.                    Інформування вчителів  про продовження карантину та  продовження дистанційного навчання, відповідно до постанови КМУ№ 239 від 25.04.2020 року з 06.04. по 24.04.2020
                4.                    Оновлення інформації на сторінках сайту школи та групи школи у Facebook.
                5.                    Складання індивідуального плану роботи під час карантину
                6.                    Опрацювання фахової літератури.
Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Співпраця фахівців та батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи».

8.30 – 10.30

10.30 – 11.30


11.30 – 12.00


12.00 – 13.00

13.00 – 14.30


14.30 – 17.00












2

07.04
2020

1.       Робота з учителями-предметниками:
-           Консультації з питання організації учбового процесу для учнів під час карантину в дистанційному форматі у Viber та Google Клас.
2.    Самоосвіта
- Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Медіаграмотність для освітян».

- Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету управління школою

3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

4. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.

5.  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
6.       Підготовка і розміщення матеріалів з предмету українська мова та народознавство згідно розкладу уроків  у  Viber та Google ClassRoom
7.       Робота з техперсоналом по дезинфекції приміщення школи.

9.00 – 10.30




10.30 – 11.30



11.30 – 12.00
12.00 – 14.00

14.00 - 16.00





16.00 – 17.00




3

  08.04.
2020

1. Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Робота з педколективом:
-        Обговорення в дистанційному форматі результатів впровадження дистанційного навчання в навчальний процес.
-        Обговорення зауважень та пропозицй.
3. Створення закритих груп у сервісі Google ClassRoomдля вивчення української мови в 6 б класі.
4.  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
5.       Підготовка і розміщення матеріалів з предмету народознавство для учнів 5-9 класів згідно розкладу уроків у  сервісі Google ClassRoom.
6. Благоустрій шкільного подвір’я

8.30 – 9.30



9.30 – 11.00


11.00 – 12.00

12.00 – 14.00


14.00 – 15.00

15.00-17.00




4




08.04.
2020
1.       Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2.       Індивідуальні консультації для учнів 6-б класу в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі  Viber та Google ClassRoom.
3.       Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
4.       Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
5.       Самоосвіта:
-           Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Уміти вчити: спільнота освітян»
- Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Медіаграмотність для освітян».
- Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету управління школою

8.30 – 9.30

9.30 – 10.30




10.30 – 12.00




12.00 – 14.00

Протягом дня



14.00 – 17.00





5

09.04
2020
1.       Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2.       Підготовка і розміщення матеріалів з предмету українська мова для учнів  6б класу та предмету народознавство для учнів 5-9  класу згідно розкладу уроків у  Viber  та Facebook.
3       Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
4.       Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах
5.       Самоосвіта:
-           Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На урок»
8.30 – 9.30


9.30 – 11.00

11.00 – 13.00




13.00 – 15.00

Протягом дня
15.00 – 17.00











6


10.04.
2020
1.       Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2.       Робота з педколективом:
- аналіз індивідуальних планів роботи вчителів дистанційно.
3. Перегляд сайтів і блогів учителів
 4.       Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
5.       Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
6.       Самоосвіта:
-           Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Робота в класах  НУШ».
-          
Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.


7. Робота з техперсоналом: кометичний рмонт каб № 9
8.30 – 9.30

9.30 -11.00
11.00-13.00


13.00 – 14.00

Протягом дня


14.00 – 15.00




15.00-17.00









7
13.04.
2020
1.       Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2.       Внесення коректив до  табеля та графіка робочого часу технічних працівників.
3.       Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
4.       Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
5.       Самоосвіта:
-           Підвищення професійної майстерності шляхом проходження курсу на платформі https://www.ed-era.com/ «Українська мова»

-             Дистанційна робота з педколективом:
6.       Робота з техперсоналом по косметичному ремонту приміщення школи
8.30 – 9.30


9.30 – 10.00

10.00 – 11.30

Протягом дня
11.30 – 12.30


12.30 – 14.30

14.30 –
17.00





















8
14.04
2020

1.       Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2.       Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо організації дистанційного навчання на освітній платформі на сервісі Google ClassRoom.
3.       Самоосвіта:
-           Участь у вебінарі на Facebook-сторінці НУШ, щодо організації дистанційного навчання.
-. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.

4. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

45. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання».
6.       Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
7. Робота з техперсоналом на шкільному подвір’ї. Благоустрій.
8.30 – 9.30


9.30 – 12.00



12.00-13.00

13.00 – 15.00




15.00 – 17.00


Протягом дня














9

15.04
2020
1.       Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2.         Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету  управління школою.
3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн-  режимі.

4.       Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам .
5.       Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
6.       Самоосвіта:
-Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки».

.- Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Булінг в освітньому середовищі: як розпізнати та як діяти».
8.30 – 9.30

9.30 – 10.30


10.30 – 11.30


12.30 – 14.00


14.00 – 15.00


 15.00 – 17.00






10
16.04
2020
1.       Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2.       Підготовка і розміщення матеріалів з предмету укр мова  згідно розкладу уроків на сервісу Google ClassRoom.
3.       Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
4.       Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах
5.       Самоосвіта:
- Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.
- Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки».
8.30 – 9.30


9.30 – 11.30



11.30 – 13.30
Потягом дня

18.00 – 19.30


11
17.04
2020
1.       Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2.       Надання консультативної допомоги педагогічним працівникам , щодо організації дистанційного навчання на освітній платформі на порталі «E-schools».
3 Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.
4. Самоосвіта.
- Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Розвиток стресостійкості у дітей: ігри та прийоми».
5.       Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
6. Благоустрій шкільного подвіря
8.30 – 9.30


9.30 – 11.00



11.00 – 13.00



13.00 – 15.00

Протягом дня

15.00-17.00






12
21.04
2020
1.       Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2.       Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
3.       Дистанційні індивідуальні онлайн-консутації з учнями та батьками в телефоному режимі та в соціальних мережах .
4.       Самоосвіта:
-           робота на сайті https://osvita.diia.gov.ua/ :перегляд освітнього фільму «Цифрова грамотність державних службовців 1.0. на базі інструментів Google» та проходження тестів
5. Робота з техперсоналом по дезинфекції приміщень
6. Перевірка сайтів та блогів учителів
8.30 – 9.30


9.30 – 11.00

Протягом дня




11.00 – 12.00

12.00 – 15.00
15.00-17.00
13
22.04
 2020

1.       Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2.       Допомога педагогічним працівникам щодо наповнення навчальними матеріалами сайту.
3.       Оновлення інформації на сторінках сайту школи.
4.       Самоосвіта:
-           робота на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва», «Освіти.ua»
-           робота на сайті https://osvita.diia.gov.ua/ :перегляд освітнього фільму «Цифрова грамотність державних службовців 1.0. на базі інструментів Google» та проходження тестів
5. Робота по проведенню косметичного ремонту в деяких кабінетах
6.  Робота з техперсоналом по дезинфекції приміщень  

8.30 – 11.00



11.00-12.00

12.00-14.00


14.00-15.00




16.00-17.00
14
23.04

 2020
1.       Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2..Самоосвіта.
-Проходження курсів на освітній платформі «Prometheus» курс «Основи інформаційної безпеки».

-Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету управління школою.

3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн  режимі.

4. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків. 
8.30 – 10.30


10.30-13.30



13.30-14.45

14.45-16.30



16.30-17.00
24.04 2020
1.       Робота зі шкільною  документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2. Проведення заняття з української мови для учнів 6б класу
3.       Самоосвіта:
-           робота на сайті https://osvita.diia.gov.ua/:перегляд освітнього фільму «Цифрова грамотність державних службовців 1.0. на базі інструментів Google» та проходження тестів

-           проходження курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки» на сайті https://prometheus.org.ua/ робота на сайті https://osvita.diia.gov.ua/

4. Робота з техперсоналом
8.30 – 10.00

10.00-10.30

10.00-13.00





15.00-16.00



16.00-17.00


















Індивідуальний план роботи під час карантину

(12.03.2020 – 03.04.2020 року директора школиСНИТКО СВІТЛАНИ ВІТАЛІЇВНИ 

12.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
- накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
- Накази згідно циклограми роботи директора
2. Педагогічна рада «Про дистанційне навчання»
3.Складання плану роботи директора школи під час карантину
4. Індивідуальні консультації для відділів
шкільного самоврядування в онлайн режимі (запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.

13.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
- накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
- Накази згідно циклограми роботи директора
2. Розробка завдань для учнів  6 класів з предмету українська мова
3. Онлайн консультації з учнями, вчителями  та батьками з питань дистанційного навчання.

16.03.2020
1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Опрацювання фахової літератури.
3. Складання тижневого плану роботи директора.

17.03.2020
1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
Учнями, вчителями, батьками (за запитом) в дистанційному форматі Classroom, Viber.

18.03.2020
1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Онлайн консультація з учнями 5 – 11 класів по підготовці та виконанню домашніх завдань
3. Перевірка виконаних учнівських робіт

19.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
- накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
- Накази згідно циклограми роботи директора
2. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»
3. Опрацювання фахової літератури.
4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
Учнями, вчителями , батьками (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.

20.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
- накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
- Накази згідно циклограми роботи директора
2. Робота з класними керівниками:
3. Консультації для класних керівників з питання організації виховної  та навчальної роботи для вчителів під час весняних канікул в дистанційному форматі у Viber.
4. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

23.03.2020
1.Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Робота з педколективом:
· Обговорення кандидатур учнів-претендентів для безкоштовного оздоровлення та відпочинку влітку у дистанційному форматі Viber.
3. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту НУШ «Технічні особливості організації дистанційного навчання»
4. Складання тижневого плану роботи директора .
5. Перегляд вебінару « Управлінська діяльність» на сайті «На урок»

24.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Підготовка та підбір матеріалів до запланованих керівних  заходів у квітні.
3. Перевірка ведення  класних журналів .
4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації класним керівникам (за запитом) в Instagram, Viber.
25.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Систематизація документів в папці по травматизму
3. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з новою освітньої платформою для створення та проведення онлайн уроків Proficonf.com
4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
Учнями, вчителями, батьками (за запитом) в дистанційному форматі Classroom, Viber.

5. Попереднє комплектування на 2020-2021 н.р.

26.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Робота з документами  директора.
3. Систематизація документів в папці з охорони праці.
4. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з 5 популярними платформами для онлайн викладання.
5. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
Учням, вчителям, батькам (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.

27.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 5-6 класів ( виконання програм)
3. Опрацювання фахової літератури.
4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
учням і класним керівникам (за запитом) в дистанційному форматі Instagram, Viber.
5. Попереднє комплектування на 2020-2021 н.р.

30.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2. Перевірка ведення класних журналів вчителів 7-11 класів ( виконання програм)
3. Підготовка та вдосконалення матеріалів до запланованої педради у квітні.
4. Індивідуальні консультації для відділів
шкільного самоврядування в онлайн режимі (за запитом) дистанційному форматі Instagram.
5. Робота з документацією.
6. Опрацювання фахової літератури.
7. Підвищення професійної майстерності шляхом ознайомлення з новою освітньою платформою для створення та проведення онлайн уроків. ZOOM
8. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
учням , вчителям, батькам (за запитом) в Instagram, Viber.
9. Попереднє комплектування на 2020-2021 н.р.


31.03.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Залучення вчителів школи до проведення міських відеоуроків на 34 каналі.
3. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). Сайт:«На Урок»
4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
учням, вчителям, батькам (за запитом) в Instagram, Viber.

01.04.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)
2. Складання проєктів наказів  на квітень місяць.
3. Робота з самоосвіти, накопичення методичних матеріалів.
4. Опрацювання фахової літератури.
5. Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті https://prometheus.org.ua/
6. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
учням , вчителям , батькам (за запитом) в Instagram, Viber.

02.04.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
3. Складання проєктів наказів  на квітень місяць.
4. Систематизація документів в папці з  кадрових питань.
5. Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «На флешку».
6. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
учням , вчителям, батькам (за запитом) в Instagram, Viber.

03.04.2020
1.Робота зі шкільною документацією
накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).
2. Робота в папці з календарно-тематичного планування.
3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті МОН України та перегляд освітнього сайту «Перерва»
4. Індивідуальні консультації в онлайн режимі
учням , вчителям , батькам (за запитом) в Instagram, Viber.

 Індивідуальний план роботи вчителя української літературиз 16.03 по 24.04.2020 року



№ п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи

17.03.20
1. Оформлення відео уроку для 6 класу
2. Складання індивідуального плану роботи на період карантину.
9.00 – 10.00


19.03.20
1. Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій щодо навчання учнів у період карантину.
2. Оформлення відеоуроку для учнів 6б класу
3. Індивідуальне консультування учнів щодо виконання д/з (в телефонному режимі, соціальній мережі Viber).
9.00 – 10.00

20.03.20
1. Оформлення відеоуроків для учнів 6 класу.
2. Консультування учнів, батьків у телефонному режимі.
9.00 – 11.00

31.03.20
1.Оформлення відео уроку для учнів 6- класу.

9.00 – 10.00

02.04.20
1. Оформлення відео уроку з української літератури для 6-б класу.
2. Консультування  учнів, батьків у телефонному режимі.
9.00 – 10.00
Протягом дня

03.04.20
1.  Оформлення відеоуроків з української літератури для учнів 6-б класу
2. Ознайомлення з різними онлайн-платформами для дистанційного навчання учнів.
9.00 – 11.00


07.04.20
1. Оформлення відеоуроку для учнів 6-б класу.

9.00 – 10.00

09.04.20
1. Оформлення відеоуроку для учнів 6-б класу.

9.00 – 10.00

10.04.20
1. Оформлення відеоуроків для учнів 6-б класу.

9.00 – 11.00

14.04.20
1. Оформлення відеоуроку для учнів 6-б класу.

9.00 – 10.00

16.04.20
1. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями.
2. Оформлення відеоуроку для учнів 6-б класу.

9.00 – 10.00

17.04.20
1. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет. 
2. Оформлення відеоуроків для учнів 6-б класу.

9.00 – 11.00

21.04.20
1. Оформлення відеоуроку для учнів 6-б класу.

9.00 – 10.00

23.04.20
1. Створення тестових завдань з української літератури для перевірки знань учнів. 
2. Оформлення відеоуроку для учнів 6-б класу.

9.00 – 10.00

24.04.20
1. Опрацювання фахової літератури в мережі Інтернет.
2. Оформлення відеоуроків для учнів 6-б, 

9.00 – 11.00

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

В таборі "Соняшник" відбувся модний показ!

День цивільного захисту