Дистанційне завдання 6 б клас
Українська мова
Тема : " Числівник як частина мови"
Тема № 1. Числівник як частина мови. Розряди числівників за значенням
Тема № 2. Відмінювання кількісних числівників
Тема № 3 Відмінювання порядкових числівників
Українська мова
1 |
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
2 |
Числівники кількісні й порядкові |
3 |
Творення числівників |
4 |
Урок мовленнєвого розвитку №21. Контрольний
письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі
( «Що я роблю для здійснення своєї мрії», «У чому полягає гідність людини»,
«Що важливіше – наполегливість чи скромність») з використанням займенників,
що належать до різних розрядів |
5 |
Урок мовленнєвого розвитку №22.
Аналіз
письмового твору |
6 |
Узгодження
числівників з іменниками |
7 |
Числівники прості, складні і складені |
8 |
Відмінювання
числівників |
9 |
Буква ь на кінці числівників і перед
закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників |
10 |
Написання разом порядкових числівників з – тисячний |
11 |
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу |
12 |
Контрольна робота. Тестування. Числівник |
|
Займенник |
13 |
Займенник: загальне значення, морфологічні
ознаки, синтаксична роль |
14 |
Розряди займенників за значенням |
15 |
Урок мовленнєвого розвитку №23. Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх») |
16 |
Урок мовленнєвого розвитку №23. Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх») |
17 |
Особові займенники, їх
відмінювання. Приставний н у формах особових займенниках |
18 |
Зворотний займенник себе, його відмінювання. Присвійні займенники, їх відмінювання |
19 |
Вказівні й означальні займенники, їх
відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників |
20 |
Тренувальні вправи |
21 |
Питальні й відносні займенники, їх
відмінювання |
22 |
Заперечні й неозначені
займенники, їх правопис і відмінювання |
23 |
Написання
займенників із прийменниками окремо |
24 |
Контрольна робота №
8. Займенник |
|
Повторення в кінці року
|
25 |
Лексикологія . Фразеологія |
26 |
Словотвір та орфографія |
27 |
Морфологія й орфографія
|
6 – 10 квітня
- Переглянути відеоурок – https://uchilka.in.ua/vidminyuvannya-poryadkovyh-drobovyh-i-zbirnyh-chyslivnykiv/
- Опрацювати с.180, впр. 484.
- Домашнє завдання: параграф 57 (вивчити правило), впр.489
13 – 17 квітня
- Виконати самостійну роботу за темою «Числівник» (буде додаткове повідомлення про те, де і як це зробити).
- Опрацювати параграф 59, впр. 504.
- Опрацювати параграф 60, впр. 508, 513 .
20 – 24 квітня
- Опрацювати параграф 61, впр. 519, 523
- Опрацювати параграф 62, впр. 529, 531
27 – 30 квітня
- Опрацювати параграфи 61, 62 (вивчити правила).
- Домашнє завдання: впр. 530 , 531.
4 – 8 травня
- Опрацювати параграфи 63, 64 (вивчити правила).
- Домашнє завдання: впр. 541 , 551, 552.
12 – 22 травня
- Повторити групи слів за походженням. Виконати вправу 564.
- Повторити способи словотвору. Виконати вправа 569, 570.
- 14 травня виконати контрольну роботу.
- Повторити тему “Числівник”. Виконати вправу 577
Коментарі
Дописати коментар